• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
12:37 - 26 Αυγ 2017

Ο Ιβάν χάνει τα ερείσματά του - Θύρα 4: «Δεν είμαστε μαλ@κες»!

Την στιγμή που ο Ιβάν Σαββίδης, με τις ευλογίες της κυβέρνησης, εκτυλίσσει ένα σχέδιο επιχειρηματικής επέκτασης στα ΜΜΕ, τα λιμάνια, τον κλάδο της διατροφής, κ.ά, φαίνεται πως χάνει το σημαντικότερο έρεισμά του: τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Αν η κρίση αυτή συνεχιστεί, οι πολιτικές της επιπτώσεις θα πρέπει να θεωρούνται βέβαιες, καθώς ως γνωστόν «χωρίς τον ΠΑΟΚ στην Θεσσαλονίκη εκλογές δεν κερδίζεις».  

Μία ημέρα έπειτα από τον ατιμωτικό αποκλεισμό από την σουηδική Έστερσουντ, η Θύρα 4, ο μεγαλύτερος σύνδεσμος φίλων του ΠΑΟΚ, επιτέθηκε με σφοδρότητα και χλευασμό στον μεγαλομέτοχο της ομάδας και τον «έδειξε» ως υπεύθυνο για την κατάσταση της ομάδας.

Μεταξύ των άλλων, στην μακροσκελή ανακοίνωση που εξέδωσε η Θύρα 4 σημειώνεται, με εμφανή ειρωνική και επιθετική διάθεση ως προς την προσφορά του Σαββίδη:

«Δεν έχουμε καμία διάθεση να αμφισβητήσουμε την προσφορά του Σαββίδη στον Π.Α.Ο.Κ. Είναι γνωστή η σωτήρια πληρωμή των χρεών προς το δημόσιο, η αναβάθμιση της μπουτίκ, το εκπληκτικό site και η οικονομική βοήθεια σε πολλά τμήματα του ερασιτέχνη Π.Α.Ο.Κ. Ο κόσμος του Π.Α.Ο.Κ χειροκρότησε μέσα από την καρδιά του τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ στο γήπεδο του Βόλου και στηρίζει έμπρακτα την ομάδα παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες. Ταυτόχρονα όμως, δεν γίνεται να παριστάνουμε τους μαλάκες».