• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Άλμα 2% για τον Nikkei
09:55 - 18 Δεκ 2013

Άλμα 2% για τον Nikkei

Άλμα 2% σημείωσε ο δείκτης Nikkei στο Τόκιο την Τετάρτη, κλείνοντας στα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας εβδομάδας, με την προσοχή να είναι στραμμένη στην έκβαση της συνεδρίασης της Fed.

Συγκεκριμένα, ο Nikkei διαμορφώθηκε στις 15.587,80 μονάδες - το υψηλότερο επίπεδο κλεισίματος από τις 10 Δεκεμβρίου. Σημείωσε, μάλιστα, τη μεγαλύτερη ημερήσια ποσοστιαία άνοδο από τις 9 Δεκεμβρίου.

Με άνοδο 1,5% στις 1.250,49 μονάδες έκλεισε και ο ευρύτερος δείκτης Topix, ενώ 32 από τους 33 επιμέρους δείκτες του έκλεισαν σε αρνητικό έδαφος.