• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Ευρωαγορές: Δεύτερη μέρα απωλειών
10:41 - 29 Σεπ 2015

Ευρωαγορές: Δεύτερη μέρα απωλειών

Συνεχίζεται ο κατήφορος των γενικών δεικτών στα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια.

Ειδικότερα, στις 10:40, ο βρετανικός δείκτης FTSE 100 υποχωρεί κατά 1,24% στις 5.885 μονάδες, ο γερμανικός DAX καταγράφει πτώση 1,33% στις 9.357 μονάδες και ο γαλλικός CAC 40 κινείται πτωτικά κατά 1,42% στις 4.302 μονάδες.

Ο σύνθετος πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx 600 σημειώνει απώλειες 1,40% στις 336,80 μονάδες, διευρύνοντας σχεδόν στο 10% τις απώλειες του τρίτου τριμήνου του έτους.

Στο ταμπλό, η Volkswagen υποχωρεί κατά 4,6%, καθώς έγινε γνωστό ότι και οι σουηδικές αρχές ξεκινούν έρευνες για πιθανή παραβίαση των κανόνων από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Η μετοχή της Volkswagen έχει χάσει πάνω από 41% της αξίας ςτης από τις 18 Σεπτεμβρίου, όταν και η ηγεσία της παραδέχτηκε ότι παραβιάζει την αμερικανική νομοθεσία.

Επίσης, η Quindell σημειώνει απώλειες 3,3%, καθώς έγινε γνωστό ότι ομάδα χρηστών του λογισμικού της κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά της εταιρείας για παραβίαση κανόνων. Η ομάδα αυτή, της οποίας η ταυτότητα ακόμη δεν έχει γίνει γνωστή, ζητεί από την εταιρεία αποζημείωση 9 εκατ. στερλινών.

Στο -7,4% βρίσκεται και η Wolseley, καθώς η διοίκησή της παραδέχτηκε ότι η αγορά στη Βόρεια Αμερική είναι γεμάτη προκλήσεις για περαιτέρω επέκταση της εταιρείας, ενώ αντίστοιχα και η βρετανική αγορά είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστική με μικρά περιθώρια κέρδους.