• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Η μονομαχία Κιμ-Τραμπ... τορπιλίζει τη Wall Street
16:48 - 29 Αυγ 2017

Η μονομαχία Κιμ-Τραμπ... τορπιλίζει τη Wall Street

Μετά την πτώση σε Ασία και Ευρώπη, ήρθε και η σειρά της Wall Street να χάσει σημαντικό έδαφος, λόγω της αναστάτωσης που έχει προκαλέσει η εκτόξευση βαλλιστικού πυραύλου από τη Βόρεια Κορέα. Η αμερικανική αγορά άνοιξε με μεγάλες απώλειες, ενώ σε αυτό συνηγόρησε και η αντίδραση του Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος έστειλε μήνυμα στην Πιονγιάνγκ, πως "όλες οι επιλογές βρίσκονται στο τραπέζι".

Ενδεικτικά, ο Dow Jones Industrial Average υποχωρεί κατά 0,58% στις 21.681 μονάδες, ο S&P 500 καταγράφει πτώση 0,6% στις 2.429 και ο Nasdaq 100 υποχωρεί 0,9% στις 6.229.

Από τις 30 μετοχές που απαρτίζουν το δείκτη Dow Jones μόλις 6 κινούνται με θετικό πρόσημο και 24 με αρνητικό.

Στο μεταξύ ο δείκτης φόβου της Wall Street (Vix) έχει εκτοξευτεί σήμερα μέχρι και 25%.

Παράλληλα ο δείκτης DXY που καταγράφει τις κινήσεις του δολαρίου έναντι βασικών νομισμάτων υποχωρεί κατά 0,39% στις 91,83 μονάδες.

Σε όλα τα παραπάνω, συνυπολογίστε πως το δολάριο πλήττεται σημαντικά και από τον τυφώνα Χάρβεϊ, που αναμένεται να περιορίσουν σημαντικά την ανάπτυξη στις ΗΠΑ το τρίτο τρίμηνο.

Οι επενδυτές όπως είναι φυσικό κατέφυγαν στον χρυσό και τα αμερικανικά ομόλογα. Η τιμή του χρυσού για παράδοση Δεκεμβρίου ενισχύθηκε κατά 0,84% στα 1.326,3 δολάρια η ουγγιά. Η τιμή του 10ετούς αμερικανικού ομολόγου υποχώρησε στο 2,112%.

Τελευταία τροποποίηση στις 29/08/2017 - 17:24