Τα στοιχεία του ρωσικού υπουργείου Γεωργίας έδειξαν ότι η Ρωσία, που εξήγαγε περίπου 22 εκατομμύρια τόνους στην σεζόν 2009/10, ίσως να μην έχει επαρκή σοδειά για να εξάγει στην τρέχουσα σεζόν, που άρχισε τον Ιούλιο, ακόμη κι αν άρει την απαγόρευση από το 2011.
Σημειώνεται ότι και η Ουκρανία μελετά την επιβολή πλαφόν στις εξαγωγές σταριού. Αυτή η κατάσταση ευνοεί τις ΗΠΑ, που απολαμβάνουν μια συγκριτικά καλή χρονιά στις σοδειές σιτηρών και αναμένεται να καταλάβουν μερίδια αγοράς από τους ευρωπαϊκούς σιτοβολώνες.



