• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
16:09 - 31 Μάι 2011

Για εξαγωγές 15 εκατ. τόνων δημητριακών το 2011 κάνει λόγο η Ρωσία

Η Ρωσία μπορεί να εξάγει 15 εκατομμύρια τόνους δημητριακών φέτος, μετά την επανέναρξη αποστολών από την 1η Ιουλίου, δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Viktor Zubkov την Τρίτη, όπως ανέφεραν τοπικά πρακτορεία ειδήσεων. Η συγκομιδή σιτηρών της Ρωσίας αναμένεται να φθάσει τα 85 εκατομμύρια τόνους για το έτος, δήλωσε ο Zubkov.

Στη Ρωσία προγραμματίζεται η άρση της απαγόρευσης στις εξαγωγές σιτηρών την 1η Ιουλίου, η οποία διήρκεσε έναν χρόνο.