• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
13:14 - 23 Ιαν 2013

Η Γερμανία επιθυμεί την παραμονή της Βρετανίας στην ΕΕ

Η Γερμανία επιθυμεί να παραμείνει η Βρετανία στην Ευρωπαϊκή Ένωση, είπε την Τετάρτη ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών Γκίντο Βεστερβέλε, προσθέτοντας ότι δεν μπορεί όμως να επιλέγει τους όρους με τους οποίους θα είναι μέλος.

Η δήλωση του Γκίντο Βεστερβέλε έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση του Βρετανού πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια της πολυαναμενόμενης ομιλίας του στο Λονδίνο ότι θα δώσει στους Βρετανούς τη δυνατότητα να επιλέξουν μέσω δημοψηφίσματος εάν επιθυμούν να παραμείνουν στην ΕΕ, υπό την προϋπόθεση ότι θα επανεκλεγεί το 2015.
"Η Γερμανία επιθυμεί την ενεργή και εποικοδομητική παραμονή του Ηνωμένου Βασιλείου στην ΕΕ... Αλλά δεν μπορούν να επιλέγουν τους όρους με τους οποίους θα γίνει αυτό", δήλωσε ο κ. Βεστερβέλε σε δημοσιογράφους, συμπληρώνοντας ότι η Ευρώπη χρειάζεται περισσότερη και όχι λιγότερη ενοποίηση.