• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
21:51 - 14 Φεβ 2007

Ζημίες και ενισχυμένες πωλήσεις στο τρίμηνο για τη Genzyme

Ζημιογόνο αποδείχτηκε το τέταρτο τρίμηνο για την αμερικανική Genzyme καθώς «έχασε» 268,2 εκατ. δολάρια, ή 1,02 δολάρια ανά μετοχή, σε σχέση με τα καθαρά κέρδη ύψους 106,6 εκατ. δολαρίων, ή 39 λεπτά ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.

Οι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 17%, διαμορφούμενες στα 854,2 εκατ. δολάρια, από 728,7 εκατ. δολάρια για το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι η Genzyme θα παρουσίαζε κέρδη ύψους 75 λεπτών για την εν λόγω περίοδο.

Σχετικά με την πορεία της κατά το 2007, η εταιρεία εκτιμά ότι θα παρουσιάσει κέρδη 1,90-2 δολαρίων ανά μετοχή για το σύνολο της χρήσης.