Σύμφωνα με όσα μεταδόθηκαν στην κρατική τηλεόραση, ο Ροχανί είπε ότι το Ιράν «δεν θα υποκύψει στις δυνάμεις εκφοβισμού». «Νόμιζαν ότι θα μπορούσαν να υπονομεύσουν το Ιράν, αλλά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο των κυρώσεων (των ΗΠΑ), η οικονομία της χώρας εξακολουθεί να αναπτύσσεται», δήλωσε σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ και συμπλήρωσε πως «Κάθε μέρα ξεκινά ένα νέο οικονομικό σχέδιο».
«Οι αμερικανικές κυρώσεις και η πίεση έχουν καταστήσει δυσκολότερη τη ζωή του ιρανικού λαού, αλλά δεν κατάφεραν να διαρρήξουν τη σταθερή μας στάση», πρόσθεσε ο Ιρανός πρόεδρος.



