• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Τετ-α-τετ Μακρόν-Τραμπ πριν από τη Σύνοδο Κορυφής του NATO
08:15 - 12 Νοε 2019

Τετ-α-τετ Μακρόν-Τραμπ πριν από τη Σύνοδο Κορυφής του NATO

Ο Γάλλος πρόεδρος, Εμανουέλ Μακρόν, αναμένεται να συναντηθεί με τον Αμερικανό ομόλογό του, Ντόναλντ Τραμπ, πριν από τη Σύνοδο Κορυφής του NATO στις 4 Δεκεμβρίου στο Λονδίνο.

Την είδηση γνωστοποίησε ο Μακρόν, ο οποίος σε ανάρτησή του στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter, ανέφερε ότι είχαν με τον Τραμπ μια «εξαίρετη τηλεφωνική συνδιάλεξη» το βράδυ της Δευτέρας, στη διάρκεια της οποίας συζήτησαν με τον Αμερικανό ομόλογό του για τη Συρία το Ιράν, αλλά και τον Οργανισμό του Συμφώνου του Βόρειου Ατλαντικού.

Ακόμη, ο πρόεδρος της Γαλλίας πρόσθεσε ότι «συμφωνήσαμε σε πολλά πράγματα και θα συναντηθούμε πριν από τη Σύνοδο του NATO στο Λονδίνο».