Τον Ντμίτρο Κουλέμπα και τον Σεργκέι Λαβρόφ, υποδέχθηκε νωρίτερα ως οικοδεσπότης ο Τούρκος ομόλογός του, Μεβλούτ Τσαβούσογλου.
Οι επικεφαλής της διπλωματίας της Ουκρανίας και της Ρωσίας έχουν την πρώτη τους συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο από το ξέσπασμα του πολέμου την 24η Φεβρουαρίου, στο περιθώριο ενός φόρουμ που διεξάγεται στο τουριστικό θέρετρο.
Όπως αναφέρει σε tweet του ο Τούρκος ΥΠΕΞ, πριν από την κρίσιμη τριμερή συνάντηση που συγκεντρώνει σήμερα το παγκόσμιο ενδιαφέρον, πραγματοποιήθηκαν διμερείς συναντήσεις του ίδιου με τον Κουλέμπα και τον Σεργκέι Λαβρόφ αντίστοιχα.







