• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
OHE: Η Ινδία θα ξεπεράσει την Κίνα σε πληθυσμό
18:13 - 11 Ιουλ 2022

OHE: Η Ινδία θα ξεπεράσει την Κίνα σε πληθυσμό

Την πρόβλεψη πως η Ινδία θα ξεπεράσει την Κίνα ως η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου το 2023, εκφράζει σε σχετική έκθεσή του ο Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών, η οποία δόθηκε σήμερα (11/7) στη δημοσιότητα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έκθεση του ΟΗΕ, ο παγκόσμιος πληθυσμός, που εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 8 δισεκ. έως τις 15 Νοεμβρίου φέτος, μπορεί να αυξηθεί στα 8,5 δισεκ. το 2030 και στα 10,4 δισεκ. το 2100, καθώς ο ρυθμός θνησιμότητας επιβραδύνεται.

Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας, ο πληθυσμός της Ινδίας ήταν 1,21 δισεκ. το 2011.

Το 2021, η μέση γεννητικότητα του παγκόσμιου πληθυσμού ήταν 2,3 γέννες ανά γυναίκα στη διάρκεια ζωής τους, έχοντας μειωθεί από περίπου 5 γέννες το 1950. Η παγκόσμια γεννητικότητα προβλέπεται να μειωθεί περαιτέρω στις 2,1 γέννες ανά γυναίκα έως το 2050.

«Είναι μια αφορμή να γιορτάσουμε την ποικιλομορφία μας, να αναγνωρίσουμε την κοινή ανθρώπινη φύση μας και να θαυμάσουμε τα επιτεύγματα στην υγεία που έχουν επεκτείνει τη διάρκεια ζωής και έχουν μειώσει δραματικά τα ποσοστά θανάτων μητέρων και παιδιών», ανέφερε ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, σε ανακοίνωση.

Ωστόσο, η αύξηση του πληθυσμού αποτελεί υπενθύμιση της κοινής ευθύνης για τη φροντίδα του πλανήτη και για να «αναλογιστούμε το εάν υστερούμε ακόμα στις δεσμεύσεις μας ο ένας προς τον άλλον», δήλωσε.