• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Ο Μασκ έχασε πάνω από $100 δισ. το 2022
14:18 - 22 Νοε 2022

Ο Μασκ έχασε πάνω από $100 δισ. το 2022

Παρά το γεγονός ότι ο Έλον Μασκ εξακολουθεί να είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, μόνο το 2022 φαίνεται να έχασε περίπου 100 δισεκατομμύρια δολάρια από τη διολίσθηση των μετοχών της Tesla.  

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, ο Μασκ φέτος έχασε 100,5 δισ. δολάρια, μετά το peak που έπιασε η περιουσία του στα 340 δισ. δολάρια ένα χρόνο πριν.

Οι μετοχές της Tesla υποχώρησαν 6,8% στα 167,87 δολάρια στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα, καταγράφοντας το χαμηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2020.

Οι απώλειες ωστόσο δεν περιορίζονται μόνο στην Tesla, αφού πλέον ο Μασκ είναι και ιδιοκτήτης της Twitter, τη δημοφιλή πλατφόρμα που φέτος έχει χάσει περίπου το 60% του εργατικού της δυναμικού.

Η εξάρτηση της Tesla από τον Μασκ αναφέρεται ως παράγοντας κινδύνου στα αρχεία ασφαλείας της, τονίζοντας ότι «αν και ο κ. Μασκ περνά σημαντικό χρόνο για την Tesla και είναι ιδιαίτερα ενεργός στη διαχείρισή μας, δεν αφιερώνει τον πλήρη χρόνο και την προσοχή του στην αυτοκινητοβιομηχανία».