«Ιστορική ημέρα! Στρατιώτες της 47ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας ύψωσαν την σημαία της Ουκρανίας στο χωριό Ρομπότινε», αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση της στρατιωτικής διοίκησης στην πλατφόρμα Telegram, στην οποία υπογραμμίζεται πως προορισμός είναι η Μελιτόπολη.
Σε βίντεο που δημοσιοποιήθηκε στο Telegram διακρίνεται η ουκρανική σημαία σε ερείπια κτιρίων στο χωριό Ρομπότινε, το οποίο απέχει περίπου 80 χιλιόμετρα από την κατεχόμενη Μελιτόπολη.






