Είναι ζήτημα της Τεχεράνης να αποφασίσει εάν θα το μεταφέρει ή όχι, δήλωσε η Μαρία Ζαχάροβα, σημειώνοντας πάντως ότι από τη μεριά του Κρεμλίνου η πρόταση προς το Ιράν να εξάγει τα αποθέματα του εμπλουτισμένου ουράνιου, δεν έχει αποσυρθεί.
«Μόνο οι Ιρανοί έχουν το δικαίωμα να τα διαθέσουν, όπως και να αποφασίσουν εάν θα τα εξαγάγουν έξω από την επικράτεια του Ιράν σε περίπτωση θετικής απόφασης πού θα τα εξαγάγουν ή όχι» δήλωσε η ίδια.



