• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
09:11 - 09 Δεκ 2011

Επιμένει πτωτικά ο χρυσός

Μικρές διακυμάνσεις παρουσίασε στις ηλεκτρονικές συναλλαγές ο χρυσός κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων των ασιατικών αγορών, υποχωρώντας κατά 1,2 δολ στα 1.712,7 δολ./ουγγιά.
Νωρίτερα με το κλείσιμο της Wall ο χρυσός είχε βρεθεί σε χαμηλό εβδομάδας λόγω της απογοήτευσης από τις δηλώσεις Ντράγκι για την μη επέκταση του ρόλου της ΕΚΤ με την αγορά κρατικών ομολόγων.

Κι αυτό γιατί εφόσον αυτό συνέβαινε η αξία του χρυσού ως επενδυτικό καταφύγιο θα ανέβαινε εν μέσω φόβων πως η νομισματική χαλάρωση από πλευράς ΕΚΤ θα προκαλούσε υποτίμηση του ευρώ.
Τελευταία τροποποίηση στις 09/12/2011 - 09:55