• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
09:23 - 15 Δεκ 2011

Διευρύνει για 4η μέρα τις απώλειες ο χρυσός

Διευρύνει τις απώλειές του για τέταρτη μέρα ο χρυσός, καθώς οι εντεινόμενες ανησυχίες περί της ευρωπαικής κρίσης χρέους ενισχύουν το δολάριο, αυξάνοντας, ωστόσο, τις προοπτικές ότι το πολύτιμο μέταλλο ενδέχεται να καταλήξει σε bear market!
Ειδικότερα, ο χρυσός σημείωσε πτώση της τάξεως του 0,5% στα 1.566 δολάρια ανά ουγγιά. Η τιμή έχασε 8% εντός τριών ημερών, ενώ κυμαίνεται κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα από τις 23 Σεπτεμβρίου. Τα συμβόλαια παράδοσης χρυσού για το Φεβρουάριο υποχώρησαν σημαντικά κατά 1,2% στα 1,567 δολάρια την ουγγιά.

Το δολάριο "σκαρφάλωσε" σε υψηλό 11 μηνών έναντι του ευρώ, καθώς οι επενδυτές απομακρύνονται από το κοινό ευρωπαικό νόμισμα, ως ανασφαλές επενδυτικό καταφύγιο.