• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
21:58 - 16 Δεκ 2011

Σταμάτησε το πτωτικό σερί ο χρυσός - Παραμένει κάτω από τα 1.600 δολάρια

Με άνοδο έκλεισε σήμερα ο χρυσός στις διεθνείς αγορές εμπορευμάτων, βάζοντας τέλος στο 4ήμερο πτωτικό σερί που έστειλε τα συμβόλαια κάτω από τα 1.600 δολάρια.

Πιο αναλυτικά ο χρυσός παράδοσης Φεβρουαρίου έκλεισε στα 1.579,90 δολάρια ανά ουγγιά, με άνοδο 1,3%. Ωστόσο, σε επίπεδο εβδομάδας κατέγραψε βουτιά 6,9%.

Στο μεταξύ, τα συμβόλαια παράδοσης Μαρτίου για το ασήμι μέτρησαν άνοδο 1,4% στα 29,67 δολάρια ανά ουγγιά, με απώλειες 8% στην εβδομάδα.

Παρά το γεγονός ότι ο χρυσός χτες σημείωσε μία από τις μεγαλύτερες πτώσεις του τελευταίο διαστήματος, κλείνοντας κάτω από τα 1.600 δολάρια, η Citigroup θεωρεί ότι μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους θα φτάσει τα 2.400 δολάρια η ουγγιά, βάζοντας τις βάσεις για τα επίπεδα των 3.400 δολαρίων την επόμενη διετία.