• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
22:14 - 05 Ιαν 2012

Διευρύνουν τα κέρδη τους χρυσός και ασήμι

Τη μεγάλη ανατροπή έκανε σήμερα ο χρυσός και από τις απώλειες κατάφερε να κλείσει με κέρδη και σε υψηλό 3 εβδομάδων. Η άνοδος μπορεί να ήταν και μεγαλύτερη αναφέρουν οι αναλυτές αν η άνοδος του δολαρίου δεν καθιστούσε το μέταλλο ακριβότερο.

Πιο αναλυτικά, ο χρυσός παράδοσης Φεβρουαρίου έκλεισε με άνοδο 0,5% στα 1.620,10 δολάρια ανά ουγγιά. Ενδοσυνεδριακά πάντως υποχώρησε στα 1.597,70 δολάρια.

Το ασήμι παράδοσης Μαρτίου έκλεισε στα 29,30 δολάρια ανά ουγγιά, με άνοδο 0,7%. Ο χαλκός Μαρτίου έκλεισε στα 3,43 δολάρια ανά μετρικό τόνο (-0,25%).

Η πλατίνα παράδοσης Απριλίου υποχώρησε στα 1.418 δολάρια ανά ουγγιά, με απώλειες 0,6%. To παλλάδιο Μαρτίου υποχωρήσε στα 644,40 δολάρια ανά ουγγιά, με απώλειες 1,4%.