• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
22:23 - 23 Ιαν 2012

Με κέρδη 1,3% το αργό έσπασε το πτωτικό σερί

Με κέρδη έκλεισε σημέρα το αργό, με το το εμπάργκο στα ιρανικά πετρέλαια από την ΕΕ έδωσε να δίνει ώθηση υπό τις προσδοκίες πιθανών αναταραξεων στην προμήθεια του πετρελαίου.
Πιο συγκεκριμένα, τα συμβόλαια παράδοσης Μαρτίου του αργού έκλεισαν με κέρδη 1,31% στα 99,58 δολάρια ανά βαρέλι.

Οι υπουργοί Εξωτερικών της ΕΕ υιοθέτησαν και επισήμως σήμερα κατά τη σύνοδό τους στις Βρυξέλλες απόφαση για την επιβολή εμπάργκο πετρελαίου στο Ιράν για το πυρηνικό του πρόγραμμα. Η απαγόρευση τίθεται σε άμεση ισχύ όσον αφορά τα νέα συμβόλαια αγοράς πετρελαίου, ενώ να προϋφιστάμενα θα τηρηθούν μέχρι την 1η Ιουλίου.