Το πολύτιμο μέταλλο ενισχύεται επίσης και από την εξασθένιση του δολαρίου, η οποία το καθιστά πιο ελκυστικό στα μάτια των επενδυτών.
Ειδικότερα, το συμβόλαιο του χρυσού, παραδόσεως Ιουνίου, ενισχύθηκε κατά 14,20 δολ. ή 1,1% στα 1.258 δολ. ανά ουγγιά.
Το ασήμι, παραδόσεως Μαΐου σημείωσε άνοδο 60 σεντς ή 3,9%, στα 15,98 δολ. ανά ουγγιά.
Σημειωτέον πως τόσο ο χρυσός, όσο και το ασήμι, διαμορφώθηκαν, σήμερα, στα υψηλότερα επίπεδα από τις 17 Μαρτίου, σύμφωνα με τη FactSet.



