• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Σε υψηλό τριών εβδομάδων ο χρυσός
22:35 - 11 Απρ 2016

Σε υψηλό τριών εβδομάδων ο χρυσός

Ανοδικά ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση ο χρυσός, ο οποίος εξακολουθεί να αποτελεί συχνή επιλογή των επενδυτών, καθώς αποτελεί ασφαλές καταφύγιο εν μέσω των ανησυχιών για την παγκόσμια οικονομία.

Το πολύτιμο μέταλλο ενισχύεται επίσης και από την εξασθένιση του δολαρίου, η οποία το καθιστά πιο ελκυστικό στα μάτια των επενδυτών.

Ειδικότερα, το συμβόλαιο του χρυσού, παραδόσεως Ιουνίου, ενισχύθηκε κατά 14,20 δολ. ή 1,1% στα 1.258 δολ. ανά ουγγιά.

Το ασήμι, παραδόσεως Μαΐου σημείωσε άνοδο 60 σεντς ή 3,9%, στα 15,98 δολ. ανά ουγγιά.

Σημειωτέον πως τόσο ο χρυσός, όσο και το ασήμι, διαμορφώθηκαν, σήμερα, στα υψηλότερα επίπεδα από τις 17 Μαρτίου, σύμφωνα με τη FactSet.