• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Χρυσός: Με το... αριστερό μπήκε στον Δεκέμβριο
22:11 - 01 Δεκ 2016

Χρυσός: Με το... αριστερό μπήκε στον Δεκέμβριο

«Κακό ποδαρικό» με απώλειες έκανε για τον Δεκέμβρη ο χρυσός στη σημερινή συνεδρίαση, συνεχίζοντας σε καθοδική τροχιά μετά και τη χειρότερη επίδοση σε επίπεδο μήνα του Νοεμβρίου οπότε και έχασε 7,9%.  

Πιο συγκεκριμένα, ο χρυσός παράδοσης Φεβρουαρίου κατέγραψε απώλειες της τάξεως του 0,38% ή 4,5 δολ. κλείνοντας στα 1.169,40 δολ. ανά ουγγιά. Το ασήμι ενισχύθηκε κατά 0,15% στα 16,70 δολ. ανά ουγγιά.