Πιο συγκεκριμένα, ο χρυσός παράδοσης Φεβρουαρίου κατέγραψε απώλειες της τάξεως του 0,38% ή 4,5 δολ. κλείνοντας στα 1.169,40 δολ. ανά ουγγιά. Το ασήμι ενισχύθηκε κατά 0,15% στα 16,70 δολ. ανά ουγγιά.
«Κακό ποδαρικό» με απώλειες έκανε για τον Δεκέμβρη ο χρυσός στη σημερινή συνεδρίαση, συνεχίζοντας σε καθοδική τροχιά μετά και τη χειρότερη επίδοση σε επίπεδο μήνα του Νοεμβρίου οπότε και έχασε 7,9%.



