• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Στο 2% η εβδομαδιαία άνοδος για τον χρυσό
22:40 - 13 Ιαν 2017

Στο 2% η εβδομαδιαία άνοδος για τον χρυσό

Υποχώρησε σήμερα το συμβόλαιο του χρυσού, ωστόσο έκλεισε με κέρδη 1,9% σε επίπεδο εβδομάδας.

χρυσός φαίνεται πως κινείται αντίθετα από το δολάριο, ενώ η άνοδος αυτή την εβδομάδα αντανακλά την αδυναμία του νομίσματος" δήλωσε ο Rob Haworth στρατηγικός αναλυτής αγοράς της U.S Bank Wealth Management.

Να σημειωθεί ότι ο χρυσός παραδοσιακά κινείται αντίστροφα από το δολάριο, καθώς δεν επηρεάζεται από αυξήσις επιτοκίων όπως το αμερικανικό νόμισμα, και ήδη γίνεται λόγος για τρεις ενδεχόμενες αυξήσεις φέτος.

Στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης το συμβόλαιο του χρυσού υποχώρησε κατά 0,30% ή 3,60 δολ. για να κλείσει στα 1.200,28 δολ. ανά ουγγιά.

Στα υπόλοιπα μέταλλα, το ασήμι έχασε 0,36% στα 16,88 δολ. ανά ουγγιά, η πλατίνα ενισχύθηκε κατά 0,72% στα 986,50 δολ. ανά ουγγιά και το παλλάδιο υποχώρησε κατά 0,76% στα 752,00 δολ. ανά ουγγιά.