• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Υψηλό τριών μηνών για τον χρυσό
22:59 - 06 Φεβ 2017

Υψηλό τριών μηνών για τον χρυσό

Στα υψηλότερα επίπεδα των τριών περίπου τελευταίων μηνών διαμορφώθηκε ο χρυσός, καθώς η αβεβαιότητα τόσο λόγω Ευρώπης, όσο και λόγω των ΗΠΑ, ώθησε τους επενδυτές στην ασφάλεια του πολύτιμου μετάλλου.  

Συγκεκριμένα, το συμβόλαιο Απριλίου ενισχύθηκε κατά 11,30 δολάρια ή 0,9% στα 1.232,10 δολάρια η ουγγιά, ήτοι στα καλύτερα επίπεδα από τις 10 Νοεμβρίου.

Ο χρυσός λειτούργησε, για ακόμη μία φορά, ως «ασφαλές καταφύγιο» για τους επενδυτές, οι οποίοι και απέχουν από τίτλους υψηλότερου ρίσκου, όπως είναι οι μετοχές.