• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Η Snap απολύει το 10% του προσωπικού της
20:32 - 05 Φεβ 2024

Η Snap απολύει το 10% του προσωπικού της

Η εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης Snap ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα (5/2) ότι θα απολύσει το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της, και συγκεκριμένα 529 υπαλλήλους της, σύμφωνα με τον Reuters.

Από το 2022 έχει πραγματοποιήσει πολλές άλλες περικοπές θέσεων εργασίας, με τις πιο πρόσφατες απολύσεις να γίνονται τον Νοέμβριο.

Η Snap δήλωσε ότι αναμένει να καταγράψει ζημιές από 55 έως 75 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με χρηματιστηριακή της ανακοίνωση.

Ο τελευταίος μεγάλος γύρος περικοπών της εταιρείας ήταν τον Αύγουστο του 2022, όταν απέλυσε το 20% του προσωπικού προχωρώντας παράλληλα σε επιχειρηματική αναδιάρθρωση.

Η Snap είναι η τελευταία εταιρεία τεχνολογίας που συνεχίζει τις περικοπές και το 2024. Σχεδόν 24.000 εργαζόμενοι στον τομέα της τεχνολογίας έχασαν τη δουλειά τους μόνο τον Ιανουάριο.