Από το 2022 έχει πραγματοποιήσει πολλές άλλες περικοπές θέσεων εργασίας, με τις πιο πρόσφατες απολύσεις να γίνονται τον Νοέμβριο.
Η Snap δήλωσε ότι αναμένει να καταγράψει ζημιές από 55 έως 75 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με χρηματιστηριακή της ανακοίνωση.
Ο τελευταίος μεγάλος γύρος περικοπών της εταιρείας ήταν τον Αύγουστο του 2022, όταν απέλυσε το 20% του προσωπικού προχωρώντας παράλληλα σε επιχειρηματική αναδιάρθρωση.
Η Snap είναι η τελευταία εταιρεία τεχνολογίας που συνεχίζει τις περικοπές και το 2024. Σχεδόν 24.000 εργαζόμενοι στον τομέα της τεχνολογίας έχασαν τη δουλειά τους μόνο τον Ιανουάριο.








