Υπερψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ
16:44 - 29 Ιαν 2014

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για τον ΑΔΜΗΕ

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής, με την στήριξη ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχε ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, το νομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ για την πώληση του 66% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ. Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν 151 βουλευτές από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ενώ κατά, ψήφισαν 122 βουλευτές της αντιπολίτευσης.

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής, με την στήριξη ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχε ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, το νομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ για την πώληση του 66% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ. Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν 151 βουλευτές από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ενώ κατά, ψήφισαν 122 βουλευτές της αντιπολίτευσης.

Τελευταία τροποποίηση στις 29/01/2014 - 16:46