Η εκτελεστική επιτροπή της ΑΔΕΔΥ καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο και όλους τους πολίτες της Αττικής σε παλλαϊκή συγκέντρωση και πορεία στη Βουλή την Τετάρτη, 22 Ιουλίου και ώρα 7:30 μ.μ. στα Προπύλαια.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία προς τη Βουλή διοργανώνει την Τετάρτη, 22 Ιουλίου, η ΑΔΕΔΥ, αντιτιθέμενη στην ψήφιση του δεύτερου πακέτου των προαπαιτούμενων μέτρων.
Τελευταία τροποποίηση στις 20/07/2015 - 18:26



