• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
ΗΠΑ: Αυτοκτόνησε ο δράστης της διπλής δολοφονίας
22:30 - 26 Αυγ 2015

ΗΠΑ: Αυτοκτόνησε ο δράστης της διπλής δολοφονίας

Στα τραύματά του υπέκυψε ο δράστης της δολοφονίας δύο δημοσιογράφων, στο νοσοκομείο όπου είχε μεταφερθεί βαριά τραυματισμένος, όπως αναφέρει η εφημερίδα Washington Post επικαλούμενη την πολιτειακή αστυνομία.

Ο Βέστερ Φλάναγκαν, 41 ετών, αυτοπυροβολήθηκε νωρίτερα κατά τη διάρκεια της καταδίωξής του από αστυνομικούς στον αυτοκινητόδρομο 66 της Βιρτζίνια.

Τον θάνατο του Φλάναγκαν επιβεβαίωσε ο σερίφης της κομητείας Φράνκλιν, που χειρίζεται την υπόθεση.

Όπως ανέφερε, η έρευνα που έχουν ήδη ξεκινήσει οι αρχές για τις εν ψυχρώ δολοφονίες θα είναι μακρά, ενώ σημείωσε ότι μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί το κίνητρο του δράστη.

«Ο ύποπτος πέθανε στο νοσοκομείο του Φέρφαξ Αϊνόβα, στη βόρεια Βιρτζίνια, λόγω του τραύματος που προκάλεσε ο ίδιος στον εαυτό του», τόνισε ο σερίφης.