Οι μαθητές από την Αθήνα και τον Πειραιά με κεντρικό σύνθημα «Παλεύουμε για το σχολείο και τη ζωή πού αξίζει σε εμάς και τα παιδιά όλου του κόσμου», πραγματοποίησαν πορεία προς το Σύνταγμα και διαμαρτυρήθηκαν για τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο για τις πανελλαδικές και την κατάργηση των επαναληπτικών εξετάσεων και δήλωσαν υπέρ της ενσωμάτωσης των παιδιών των προσφύγων στα σχολεία.
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το μαθητικό συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας.



