• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Αναρχικοί βανδάλισαν το γραφείο βουλευτή της ΝΔ στην Κέρκυρα
13:33 - 01 Σεπ 2019

Αναρχικοί βανδάλισαν το γραφείο βουλευτή της ΝΔ στην Κέρκυρα

Το πολιτικό γραφείο του βουλευτή της ΝΔ, Στέφανου Γκίκα, στην Κέρκυρα βανδάλισαν αναρχικοί τα ξημερώματα της Κυριακής, ως απάντηση για τις επιχειρήσεις στα Εξάρχεια, όπως μαρτυρούν και τα συνθήματα στην πόρτα του γραφείου του βουλευτή.

Ο κ. Γκίκας με ανάρτησή του στο Facebook έγραψε για τον βανδαλισμό του γραφείου του:

«Κάποιοι νομίζουν ότι με αυτό τον τρόπο θα κερδίσουν κάτι. Είναι πολύ γελασμένοι. Δεν πτοούμαστε. Η κυβέρνησή μας θα υλοποιήσει το πρόγραμμά της, το οποίο άλλωστε ενέκρινε με μεγάλη πλειοψηφία ο ελληνικός λαός».