• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Κατάληψη στο ελληνικό προξενείο στο Βερολίνο
16:56 - 23 Δεκ 2019

Κατάληψη στο ελληνικό προξενείο στο Βερολίνο

Το ελληνικό προξενείο στο Βερολίνο κατέλαβε σήμερα ομάδα αντιεξουσιαστών.

Η κίνηση έρχεται, σύμφωνα με την ΕΡΤ, σε απάντηση στις εκκενώσεις καταλήψεων κατόπιν σχετικού σχεδιασμού του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Μάλιστα, η ομάδα των αντιεξουσιαστών ανάρτησε και ένα μαύρο πανό στο κτίριο με το οποίο εξέφραζε την αλληλεγγύη του στις καταλήψεις.

{https://twitter.com/exiledarizona/status/1209066332953731079}

Όπως σημειώνουν σε ανάρτησή τους σε σελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου η κατάληψη έγινε «ως ένδειξη αλληλεγγύης στα αυτοδιαχειριζόμενα στέκια και καταλήψεις που δέχονται την επίθεση του κράτους».

Σημειώνεται πως δεν έχει γίνει γνωστό εάν έχουν γίνει συλλήψεις για το περιστατικό.

Τελευταία τροποποίηση στις 23/12/2019 - 17:03