• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Στο Γηροκομείο Αθηνών κλιμάκιο του ΕΟΔΥ
13:22 - 03 Απρ 2020

Στο Γηροκομείο Αθηνών κλιμάκιο του ΕΟΔΥ

Κλιμάκιο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, στο πλαίσιο της προσπάθειας περιορισμού της διασποράς  της νόσου COVID-19,  μετέβη στο γηροκομείο Αθηνών προκειμένου να εξεταστούν όλοι οι φιλοξενούμενοι που διαμένουν εκεί.

Υπήρξε εξαιρετικός συντονισμός από πλευράς διεύθυνσης του Γηροκομείου Αθηνών και η όλη διαδικασία εξελίχθηκε χωρίς προβλήματα, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση.

Παράλληλα, εδόθησαν οδηγίες για διαχείριση υπόπτου-πιθανού περιστατικού Covid-19 και έγινε εκπαίδευση του προσωπικού και διανομή υγειονομικού υλικού.

Η προστασία των ευάλωτων ομάδων και πληθυσμών είναι υψηλή προτεραιότητα για το Υπουργείο Υγείας και στο πλαίσιο αυτό ο ΕΟΔΥ θα εντατικοποιήσει τις ενέργειες προστασίας των ηλικιωμένων.