• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Παράνομη και καταχρηστική η στάση εργασίας των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ
22:46 - 17 Μάι 2022

Παράνομη και καταχρηστική η στάση εργασίας των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ

Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε η στάση εργασίας της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για αύριο Τετάρτη (18/5), όπως αναφέρει ανάρτηση της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία των συνδικαλιστικών ηγεσιών κατά της «ελληνικής Pisa».

Αύριο θα διεξαχθεί κανονικά η διαδικασία και θα αξιοποιήσει επιτέλους και η χώρα μας ένα διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο για τη βελτίωση της εκπαίδευσης», τόνισε η κ. Κεραμέως.

{https://twitter.com/nkerameus/status/1526568058353029120}