Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν πληροφορίες ένας φοιτητής έπεσε από το παράθυρο του τρίτου ορόφου στην αίθουσα Α της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, καθώς επιχειρούσε να χωρέσει στην αίθουσα για να παρακολουθήσει το μάθημα.
Η αίθουσα χωράει 150 άτομα και σε αυτήν βρίσκονταν πάνω από 200 άτομα σύμφωνα με τους φοιτητές. Έτσι αναγκάζονται να βρίσκουν θέση στα πατώματα και κοντά στα παράθυρα. Ο νεαρός φοιτητής βρήκε θέση κοντά στο παράθυρο εκεί από όπου γλίστρησε και βρέθηκε στο κενό.
Τον φοιτητή παρέλαβε το ΕΚΑΒ και διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.







