Η γυναίκα εισήχθη στο νοσοκομείο Καρδίτσας στις 18 Ιουλίου , παρουσίασε μηνικοεγγεφαλίτιδα. Έπειτά από έλεγχο που γίνεται στο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης, διαπιστώθηκε ότι νοσούσε από τον ιό του Δυτικού Νείλου.
Μια 92χρονη από την Καρδίτσα, το πρώτο θύμα του ιού του Δυτικού Νείλου στη χώρα Nοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Καρδίτσας και απεβίωσε στις 24 Ιουλίου.





