• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Θεσσαλονίκη: Η νύφη το έσκασε και πήγε...στις κάλπες
10:33 - 09 Ιουν 2024

Θεσσαλονίκη: Η νύφη το έσκασε και πήγε...στις κάλπες

Ένα ζευγάρι νεόνυμφων από τη Θεσσαλονίκη, άφησε τον γάμο και πήγε για…Ευρωεκλογές!.

Όπως είπε η νύφη στη ΕΡΤ, το ζευγάρι αποφάσισε πρώτα να έρθει στην κάλπη, ο σύζυγος πήγε να ψηφίσει στην Καστοριά, και στη συνέχεια με την ησυχία τους να κάνουν τη φωτογράφιση του γάμου στη Χαλκιδική, με την παρέα αγαπημένων φίλων, συνοδεία ούζου και θαλασσινών.

Σε ό,τι αφορά την επιλογή των προσώπων που θέλουν να δουν στο Ευρωκοινοβούλιο, η νύφη είπε ότι υπήρξε συμφωνία, ενώ, όπως τόνισε, “πρέπει να ψηφίζουμε όλοι, ο καθένας πρέπει να ψηφίζει για τον εαυτό του, δεν πρέπει να αφήνουμε κανέναν να αποφασίζει για εμάς”.