Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Σας ενημερώνουμε, πως με εντολή της ΕΛ.ΑΣ οι σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο θα κλείσουν στις 11.00 το πρωί και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτούς χωρίς στάση».
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Σας ενημερώνουμε, πως με εντολή της ΕΛ.ΑΣ οι σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο θα κλείσουν στις 11.00 το πρωί και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτούς χωρίς στάση».