Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, όλα ξεκίνησαν όταν η 34χρονη γυναίκα σταμάτησε για έλεγχο στο κέντρο της Αθήνας, όπου το αλκοτέστ έδειξε ότι είχε υπερβεί το επιτρεπόμενο όριο και της βεβαιώθηκε παράβαση. Το αυτοκίνητο οδήγησε οικείο της πρόσωπο και αποχώρησε.
Λίγη ώρα μετά η γυναίκα, πήρε τα κλειδιά του οχήματος, αλλά έπεσε σε δεύτερο έλεγχο στην Αττική Οδό στο ύψος της Μεταμόρφωσης όπου διαπιστώθηκε εκ νέου ότι ήταν μεθυσμένη.
Η 34χρονη, αρνήθηκε να δώσει τα έγγραφα που της ζητήθηκαν και έβαλε μπροστά τη μηχανή του αυτοκινήτου επιχειρώντας να διαφύγει. Μετά από καταδίωξη 11 χιλιομέτρων οι αστυνομικοί κατάφεραν να την ακινητοποιήσουν και να τη συλλάβουν, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.






