«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ σας ζητεί συνάντηση μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητά σας, προκειμένου να συζητηθούν φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν το δημοσιογραφικό κλάδο, ανάμεσά τους ο πολύμηνος αγώνας για υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας αλλά και περιστατικά που εγείρουν προβληματισμό ως προς το σεβασμό του θεσμικού ρόλου της ενημέρωσης. Αναμένουμε την απάντησή σας το συντομότερο δυνατό.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος
Μαρία Θ. Αντωνιάδου








