Τον Οκτώβριο του 2010 πρόκειται να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης, ανακοίνωσε πριν από λίγο ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κ. Χατζηδάκης, μετά από συνάντηση με το Ρώσο επικεφαλής της κοινοπραξίας που θα αναλάβει το έργο κ. Τοκάρεφ.
Μάλιστα, χαρακτήρισε το έργο εθνικής σημασίας γι αυτό και όπως είπε τον Ιούνιο θα κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο που θα διευκολύνει τη κατασκευή του έργου, που, σύμφωνα με πληροφορίες θα ρυθμίζει θέματα παραχωρήσεων γης, ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος και τα αντισταθμιστικά οφέλη που θα δοθούν στη τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης. Σύμφωνμα με το Ρώσο αξιωματούχο η χωρητικότητα του έργου σε πρώτη φάση θα είναι 35 εκατ. βαρέλια το χρόνο και σε δεύτερη φάση 50 εκατ. βαρέλια, με την επιπλέον ποσότητα να προέρχεται από κοιτάσματα του Καζακστάν με το οποίο, όπως είπε ο κ. Τοκάερφ έχει υπογραφεί σχετικό μνημόνιο.