• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
18:02 - 25 Φεβ 2008

Η Kyocera στη CEBIT 2008

Η Kyocera Mita στα πλαίσια της φετινής Διεθνούς εκθέσεως τεχνολογίας CEBIT 2008 θα παρουσιάσει τη νέα γκάμα laser εκτυπωτών, πολυλειτουργικών μηχανημάτων, καθώς και λύσεις και εφαρμογές στον τομέα document imaging.

Η παρουσία της εταιρίας εστιάζεται φέτος σε 3 θεματικούς άξονες, το χρώμα, τις ολοκληρωμένες λύσεις (solutions) αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.

H KYOCERA θα παρουσιάσει μια νέα σειρά laser εκτυπωτών από όπου ξεχωρίζουν τα μοντέλα FS-1100, FS-1300D (standard duplex), FS-1300DN (standard duplex & network) καθώς και τα νέα μονόχρωμα πολυλειτουργικά μοντέλα KM-2560 και KM-3040. Στον τομέα έγχρωμων συσκευών η εταιρία προτείνει τις πολυλειτουργικές συσκευές KM-C2525E και KM-C4035E που σε συνδυασμό με τους έγχρωμους laser εκτυπωτές FS-C8100DN(A3) FS-C5015N ,FS-C5025N και FS-C5030N καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες στο τομέα έγχρωμης διαχείρισης εγγράφων. Τέλος η εταιρία θα δώσει έμφαση σε θέματα περιβάλλοντος, στηριζόμενη στην τεχνολογία αιχμής ECOSYS.