Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία υπογραμμίζει για άλλη μία φορά ότι ο ΟΤΕ κάνει κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης του στην αγορά, και δεν συμμορφώνεται με τους νόμους και τις διατάξεις που ορίζει το ελληνικό κράτος και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.
Ήδη, δε προσέφυγε στην ΕΕΤΤ και κατέθεσει αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά του ΟΤΕ, ζητώντας να διευθετηθεί υπο μορφή επείγοντος το ζήτημα..
Η TelePassport εξόφλησε χθες τις οφειλές που διεκδικεί ο ΟΤΕ, καταβάλλοντας σεμετρητά ποσό ύψους 6.196.000 ευρώ, συνοδευόμενο από δήλωση συμψηφισμού για το υπόλοιπο ποσό των 4.695.000 ευρώ, όπως κατά νόμο δικαιούται να πράξει.



