O ΟΤΕ δεν θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό για τη διεκδίκηση της σερβικής Mobtel, η οποία μετονομάσθηκε προσφάτως σε Mobi 63. Ωστόσο, το ενδιαφέρον του ομίλου για την αγορά της τηλεπικοινωνιών της Σερβίας διατηρείται. Τώρα, τα ελληνικά βλέμματα στρέφονται στον επόμενο διαγωνισμό που θα κάνει η σερβική κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της Telecom Serbia. O τηλεπικοινωνιακός οργανισμός της Σερβίας –στον οποίο ο ΟΤΕ διαθέτει ποσοστό 20%- έχει παράρτημα κινητής τηλεφωνίας το οποίο μάλιστα έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας.
Αυτό το ποσοστό του 20% στην Telecom Serbia που κατέχει η ελληνική πλευρά, ήταν και ο λόγος για τον οποίο η διοίκηση του
ΟΤΕ αποφάσισε να μην συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Οι διαπραγματεύσεις με την σερβική κυβέρνηση συνεχίστηκαν μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα. Αντικείμενο των διαπραγματεύσεων ήταν να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε το 20% των μετοχών της Telecom Serbia να περάσει στο σερβικό δημόσιο ως «αντάλλαγμα» για τις μετοχές της Mobtel. Δεν βρέθηκε κοινά αποδεκτή λύση στην αποτίμηση της εταιρείας και η διοίκηση του
ΟΤΕ αποφάσισε να μην συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Άλλωστε, στην περίπτωση που θα επικρατούσε ο ελληνικός όμιλος, ο
ΟΤΕ θα βρισκόταν στην περίεργη θέση να έχει συμμετοχή και στις δύο μεγάλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας της χώρας. Πάντως, η διοίκηση του
ΟΤΕ και της Cosmote (σ.σ η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας θα ήταν αυτή που θα κατέβαινε στον διαγωνισμό σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό που είχε γίνει) θα παρακολουθήσει από πολύ κοντά τον διαγωνισμό για την πώληση της Mobi 63. Κι αυτό διότι το τελικό τίμημα που θα προσφερθεί από τους διεκδικητές της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας θα δώσει δείγμα γραφής και για την αποτίμηση της Telecom Serbia.