Στη διαβεβαίωση ότι οι αυξήσεις που θα επιβληθούν στα τιμολόγια της ΔΕΗ φέτος δεν θα υπερβούν τον πληθωρισμό, προχώρησε την Τρίτη ο υπουργός Ανάπτυξης Δ. Σιούφας, κατά τη διάρκεια συζήτησης στη Βουλή, με αφορμή επερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ «σχετικά με τις αρνητικές εξελίξεις στην αγορά πετρελαιοειδών».
Ο κ. Σιούφας σημείωσε ότι «η τιμολογιακή πολιτική της
ΔΕΗ αποτελεί ευθύνη της κυβέρνησης», προσθέτοντας ότι «οι αυξήσεις θα ακολουθήσουν την ίδια πολιτική των δύο τελευταίων ετών, ενώ θα ληφθεί υπόψη η υγεία της
ΔΕΗ, οι ανάγκες των νοικοκυριών και η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων». Ο υπουργός Ανάπτυξης παρέθεσε στοιχεία που δείχνουν ότι πέρυσι το 95% των καταναλωτών είδαν αυξήσεις από 0-3%, ενώ το 5% των καταναλώσεων είχαν μεγαλύτερες αυξήσεις. Ο ίδιος σημείωσε ότι «το ηλεκτρικό ρεύμα δεν είναι εν αφθονία, και όποιος καταναλώνει υπερβάλλουσες ποσότητες θα πληρώνει ακριβότερα». Αναφερόμενος, στην επίδραση των τιμών των καυσίμων στην εταιρεία, ο κ. Σιούφας επεσήμανε ότι το 2005 η
ΔΕΗ πλήρωσε ένα δις ευρώ για μαζούτ, ντίζελ και φυσικό αέριο, έναντι 734 εκατ. ευρώ το 2004, με αποτέλεσμα τη μείωση των κερδών της. Από την πλευρά του, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χρ. Πρωτόπαπας υποστήριξε ότι τα κέρδη της
ΔΕΗ μειώθηκαν εξαιτίας της διοίκησής της και κάλεσε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει φέτος σε αυξήσεις στα τιμολόγια του ηλεκτρικού.