• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
23:02 - 30 Μάι 2006

Σιούφας: Στα όρια του πληθωρισμού οι αυξήσεις των τιμολογίων της ΔΕΗ

Στη διαβεβαίωση ότι οι αυξήσεις που θα επιβληθούν στα τιμολόγια της ΔΕΗ φέτος δεν θα υπερβούν τον πληθωρισμό, προχώρησε την Τρίτη ο υπουργός Ανάπτυξης Δ. Σιούφας, κατά τη διάρκεια συζήτησης στη Βουλή, με αφορμή επερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ «σχετικά με τις αρνητικές εξελίξεις στην αγορά πετρελαιοειδών».
Ο κ. Σιούφας σημείωσε ότι «η τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ αποτελεί ευθύνη της κυβέρνησης», προσθέτοντας ότι «οι αυξήσεις θα ακολουθήσουν την ίδια πολιτική των δύο τελευταίων ετών, ενώ θα ληφθεί υπόψη η υγεία της ΔΕΗ, οι ανάγκες των νοικοκυριών και η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων». Ο υπουργός Ανάπτυξης παρέθεσε στοιχεία που δείχνουν ότι πέρυσι το 95% των καταναλωτών είδαν αυξήσεις από 0-3%, ενώ το 5% των καταναλώσεων είχαν μεγαλύτερες αυξήσεις. Ο ίδιος σημείωσε ότι «το ηλεκτρικό ρεύμα δεν είναι εν αφθονία, και όποιος καταναλώνει υπερβάλλουσες ποσότητες θα πληρώνει ακριβότερα». Αναφερόμενος, στην επίδραση των τιμών των καυσίμων στην εταιρεία, ο κ. Σιούφας επεσήμανε ότι το 2005 η ΔΕΗ πλήρωσε ένα δις ευρώ για μαζούτ, ντίζελ και φυσικό αέριο, έναντι 734 εκατ. ευρώ το 2004, με αποτέλεσμα τη μείωση των κερδών της. Από την πλευρά του, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χρ. Πρωτόπαπας υποστήριξε ότι τα κέρδη της ΔΕΗ μειώθηκαν εξαιτίας της διοίκησής της και κάλεσε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει φέτος σε αυξήσεις στα τιμολόγια του ηλεκτρικού.