Κύκλοι της αγοράς, σχολίαζαν στο «R», ότι τα μετοχικά αμοιβαία κεφάλαια δεν είχαν σημαντική έκθεση στη μετοχή, με αποτέλεσμα να χάσουν τον...«καλπασμό» της μετοχής μέχρι τα 39 ευρώ.
Σ.Κ.Χ.
Στον...«ύπνο» έπιασε τους Έλληνες διαχειριστές η υπεραπόδοση της μετοχής της ΔΕΗ. Αυτός ήταν και ο λόγος, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς που οι αποδόσεις των μετοχικών αμοιβαίων κεφαλαίων το 2007 διαμορφώθηκαν στο 15%, δηλαδή κάτω από την ετήσια απόδοση του γενικού δείκτη που ήταν της τάξης του 17,8%.



