• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
09:03 - 04 Ιαν 2008

Είδες η ΔΕΗ;

Στον...«ύπνο» έπιασε τους Έλληνες διαχειριστές η υπεραπόδοση της μετοχής της ΔΕΗ. Αυτός ήταν και ο λόγος, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς που οι αποδόσεις των μετοχικών αμοιβαίων κεφαλαίων το 2007 διαμορφώθηκαν στο 15%, δηλαδή κάτω από την ετήσια απόδοση του γενικού δείκτη που ήταν της τάξης του 17,8%.

Κύκλοι της αγοράς, σχολίαζαν στο «R», ότι τα μετοχικά αμοιβαία κεφάλαια δεν είχαν σημαντική έκθεση στη μετοχή, με αποτέλεσμα να χάσουν τον...«καλπασμό» της μετοχής μέχρι τα 39 ευρώ.

Σ.Κ.Χ.