Το απόγευμα της Τετάρτης πρόκειται να συνέλθει η ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της Καλπίνης - Σίμος, της εταιρείας που, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η διοίκησή της, εμφανίζει το μεγαλύτερο μικτό περιθώριο κέρδους σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. Οι μέτοχοι που πρόκειται να παραστούν είναι προφανώς «έτοιμοι για όλα». Το «πολεμικό» κλίμα στους κόλπους των μετόχων δημιουργήθηκε έπειτα από τις καταγγελίες της πλευράς Μιχαηλίδη που διατηρεί το 7,14% του μετοχικού κεφαλαίου ότι οι πωλήσεις των μετάλλων γίνονται μέσα από off-shoe εταιρείες εγγράφοντας η πλευρά της διοίκησης σημαντικές υπεραξίες.



