Ο Ταγίπ Ερντογάν και η συνοδεία του διέμεναν σε κεντρικό ξενοδοχείο της πλατείας Συντάγματος και από χθες το πρωί που έφτασε, οι συρμοί του μετρό διέρχονται από τον σταθμό χωρίς να κάνουν στάση.
Άνοιξε λίγα λεπτά μετά τις δέκα το πρωί ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα ο οποίος ήταν από χθες κλειστός λόγω της επίσκεψης του Τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα.
Τελευταία τροποποίηση στις 08/12/2017 - 10:41



