Με απόφαση Δικαστηρίου, σημειώνει στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΘ, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ καλείται να απέχει από την πραγματοποίηση της απεργίας και επομένως τα λεωφορεία να κυκλοφορήσουν κανονικά.
Η διοίκηση του Οργανισμού καλεί το Συνδικάτο να επιδείξει αίσθημα ευθύνης και να αποφευχθεί η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.







