17:22 - 22 Φεβ 2011
Παραιτήθηκε από γραμματέας του σωματείου οδηγών της ΕΑΣ ο Νίκος Κουλουμπαρίτσης
Την παραίτησή του υπέβαλε από τη γραμματεία του Σωματείου Οδηγών της ΕΑΣ, το στέλεχος της ΠΑΣΚΕ κ. Νίκος Κουλουμπαρίτσης. Σύμφωνα με στελέχη της ΠΑΣΚΕ ο κ. Κουλουμπαρίτσης παραιτήθηκε για λόγους ευθιξίας κατά τη διάρκεια συνέλευσης των εργαζομένων την προηγούμενη Πέμπτη. Ο συνδικαλιστής της ΠΑΣΚΕ και η πλειοψηφία των μελών του ΔΣ είχαν ταχθεί κατά της συνέχισης των απεργιακών κινητοποιήσεων και υπέρ των στοχευμένων δράσεων, αλλά κατά τη διάρκεια της συνέλευσης ορισμένα μέλη του ΔΣ και της παράταξης, γεγονός που προκάλεσε την οργή του κ. Κουλουμπαρίτση.