• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
12:02 - 16 Σεπ 2011

ΕΕ: Δεν θα ήταν πρόβλημα συμμετοχή οριακά κάτω του 90% σε PSI

Η ελληνική κυβέρνηση έχει πει ότι μπορεί να ακυρώσει το πρόγραμμα, σε  περίπτωση που η συμμετοχή είναι χαμηλότερη από το 90%.

Ποσοστό συμμετοχής των τραπεζών και των ασφαλιστικών εταιριών στο πρόγραμμα ανταλλαγής ελληνικών ομολόγων (PSI) οριακά κάτω του στόχου του 90% δεν θα δημιουργούσε μεγάλο πρόβλημα, δήλωσε σήμερα υψηλόβαθμος αξιωματούχος της ευρωζώνης.

Η ελληνική κυβέρνηση έχει πει ότι μπορεί να ακυρώσει το πρόγραμμα, σε περίπτωση που η συμμετοχή είναι χαμηλότερη από το 90%.

Ο αξιωματούχος πρόσθεσε ότι ο Αμερικανός υπουργός Οικονομικών Timothy Geithner που παρευρίσκεται στην συνεδρίαση των υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης στην Πολωνία άσκησε πιέσεις να γίνει μόχλευση στα κεφάλαια του EFSF προκειμένου να ενισχυθεί η χρηματοδοτική του ικανότητα.

Δεν έκανε όμως καμία αναφορά στο έκτακτο δανειακό πρόγραμμα TALF που υιοθέτησαν οι ΗΠΑ το 2008.

Τελευταία τροποποίηση στις 16/09/2011 - 12:21